ΝΕΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ


Καλό μήνα, καλή Πρωτομαγιά!




ΕΠΟΜΕΝΗ ΣYΝΑΝΤΗΣΗ ΔΑΣΚΑΛΑΣ - ΓΟΝΕΩΝ: Λόγω σοβαρού θέματος υγείας της εκπαιδευτικού δεν μπορούν να προγραμματιστούν δια ζώσης συναντήσεις με τους γονείς για το προσεχές διάστημα. 

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Μπορείτε στείλετε στη δασκάλα  όλες τις εργάσιμες ημέρες  sms, μήνυμα στο viber  ή  e-mail. Επίσης να την καλέσετε στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που διαθέτετε. 




ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ


Θα υλοποιηθούν 4 εργαστήρια δεξιοτήτων, όπως ακριβώς απαιτεί το Υπουργείο Παιδείας. 

Τα χρώματα σκίασης υποδεικνύουν τις περιόδους του κάθε εργαστηρίου. 

Η σειρά υλοποίησης θα εξαρτηθεί από τα ιδιαίτερα στοιχεία της τάξης αλλά γενικότερες συνθήκες. 

Πρόθεσή μας είναι γίνουν με την εξής σειρά:


1. ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Οικολογική Συνείδηση, "Όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά, σε θάλασσες και ακτές."  Το εργαστήριο αυτό θα συνδυαστεί με περιβαλλοντικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα αναλάβει η τάξη μας σε συνεργασία με την παιδική περιβαλλοντική οργάνωση HELMEPA JUNIOR ,  καθώς και τον Υπεύθυνο για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση της Δ΄ Διεύθυνσης Π.Ε.  Αθήνας, και που θα διαρκέσει ως το τέλος της σχολικής χρονιάς. Θα συνοδευτεί επίσης με κατάλληλες διδακτικές επισκέψεις και δράσεις. Ενδεικτικά σημειώνουμε:


Αναλυτικά το πρόγραμμα που θα υλοποιήσουμε βρίσκεται αναρτημένο στις σελίδες του ΙΕΠ:


με τον τίτλο 505_Παιδική HELMEPA - Η φίλη μας η θάλασσα (HELMEPA – Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος)

Στοχευόμενες δεξιότητες

  • Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα (Δεξιότητες 21ου αιώνα)
  • Πολιτειότητα, Προσαρμοστικότητα, Υπευθυνότητα, Πρωτοβουλία, Οργανωτική ικανότητα (Δεξιότητες Ζωής)
  • Ευχέρεια στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (Δεξιότητες της τεχνολογίας & της επιστήμης)
  • Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές (Δεξιότητες του νου)


2. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ (Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη, "Είμαι παιδί... έχω κι εγώ δικαιώματα".  Η έναρξη του εργαστηρίου θα συμπέσει με τις ημέρες που παγκόσμια είναι αφιερωμένες στα παιδιά και στα δικαιώματά τους και παράλληλα θα ενσωματωθεί η όλη εργασία μας με το πλαίσιο λειτουργίας της τάξης μας με τις αρχές της παιδαγωγικής του Φρενέ. (πχ το Συμβούλιο τάξης) Επίσης έχουμε σκοπό λαμβάνοντας υπόψη και τις ήδη εκφρασμένες επιθυμίες των ίδιων των μαθητών να υλοποιήσουμε εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα αφορά το παιχνίδι και ειδικά τις ώρες των διαλειμμάτων στο σχολείο. Θα συνδυάσουμε το πρόγραμμα και με το μάθημα της Ιστορίας, γνωρίζοντας τα παιχνίδια των παιδιών στην Αρχαία Ελλάδα και γενικότερα τα δικαιώματά τους εκείνη την εποχή. 

Πιθανή διδακτική επίσκεψη: Μουσείο ελληνικής παιδικής τέχνης, πρόγραμμα:  "Το Δικαίωμα να είσαι παιδί".




3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ. (Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία. "Ψηφιακή Παιδεία. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο."   Η έναρξη του εργαστηρίου θα συμπέσει με την ημέρα για το ασφαλές διαδίκτυο:



Η λειτουργία του εργαστηρίου θα στηριχτεί στη συνεργασία με την εκπαιδευτικό που διδάσκει πληροφορική στο σχολείο μας και θα πλαισιωθεί από τα ψηφιακά μέσα που ήδη έχουμε θέσει σε λειτουργία για τη διδασκαλία των μαθημάτων μας. Ιδιαίτερα θα αξιοποιηθεί το φόρουμ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΟΓΔΟΑ στο οποίο θα μπορούν να γράφουν και τα ίδια τα παιδιά. Τηρώντας βεβαίως όσα πρέπει για να είναι ασφαλές το σερφάρισμά τους στον αχανή χώρο του διαδικτύου. 

4. ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΕΥ ΖΗΝ. (Υγεία: Διατροφή, αυτομέριμνα. "Το τρίποντο της διατροφής". Σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό που διδάσκει τη Φυσική Αγωγή   στο τμήμα μας (καθώς η σωστή διατροφή πάντα συνδυάζεται με τη σωματική άσκηση) και βεβαίως με τους γονείς, αφού είναι εκείνοι  που καθημερινά επιμελούνται τη διατροφή των παιδιών. 

Διδακτικές επισκέψεις και δράσεις:
  • 22/9 Δράση σε συνεργασία με τον Δήμο Π. Φαλήρου για την ημέρα χωρίς αυτοκίνητο. 
  • 7/10 σε αθλητικό κέντρο και με αφορμή την ημέρα σχολικού αθλητισμού. 
  • Μάιος, επίσκεψη στο ΟΑΚΑ. 
  • Τρώμε όλοι μαζί πρωινό στην τάξη. 





 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου